۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۲۶

ابرقویی‌نژاد در گفتگو با مهر:

برکناری‌ام غیر قانونی است/ با قدرت در هیات فوتبال می‌مانم

برکناری‌ام غیر قانونی است/ با قدرت در هیات فوتبال می‌مانم

رئیس هیات فوتبال استان اصفهان با اشاره به اینکه طبق قانون هیچکس جز رئیس فدراسیون و مجمع هیات فوتبال استان، هیچ کس دیگری نمی‌تواند رئیس هیات فوتبال استان را برکنار کند، گفت: برکنار من بی‌احترامی به رای مجمع و خلاف قوانین و مقررات است.

علی اکبر ابرقویی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برکناری‌اش از سمت ریاست هیات فوتبال استان اصفهان توسط رئیس اداره کل ورزش استان اصفهان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: این اقدام بی‌احترامی به رای مجمع و خلاف قوانین و مقررات است.

وی افزود: این رفتارهای خارج از عرف و مقررات به خصوص در دولت تدبیر و امید جای سئوال و تعجب دارد. طبق قانون هیچکس جز رئیس فدراسیون و مجمع هیات فوتبال استان، هیچ کس دیگری نمی‌تواند رئیس هیات فوتبال استان را برکنار کرده و به جای او سرپرست معرفی کند.

رئیس هیات فوتبال استان اصفهان واکنشش به این تغییر و انتخاب سرپرست جدید تنها خنده بود و اظهار داشت: من با قدرت کارم را انجام می‌دهم، همان طور که دیدید امروز مراسم قرعه کشی رقابتهای لیگ برتر فوتسال به میزبانی هیات فوتبال استان در هتل آسمان اصفهان برگزار شد.

وی همچنین ادامه داد: تا پایان دوره چهارساله ریاستم در هیات فوتبال استان کارم را ادامه می‌دهم و مطمئنم آقای کفاشیان هم قصد ندارد بنده را تغییر دهد زیرا اگر چنین قصدی داشت تا امروز این کار را انجام می‌داد.

ابرقویی‌نژاد در پاسخ به این سئوال که آیا شما مشکلی با جواهری رئیس اداره کل ورزش استان اصفهان دارید که مدتهاست می‌خواهد برکنارتان کند؟، خاطر نشان کرد: من هیچ مشکلی از لحاظ کاری با ایشان ندارم اما به نظر می رسد ایشان از نظر شخصی با من مشکل دارد و علاقه ندارد در این سمت باشم.

وی در ادامه یادآور شد: ایشان امروز با اعمال نظر شخصی و اقدامی خارج از عرف و مقررات سرپرست جدید برای هیات فوتبال انتخاب کرد که این اقدام کاملا غیرقانونی است.

رئیس هیات فوتبال استان اصفهان در پایان گفت: ایشان اگر می‌توانست به صورت قانونی مرا برکنار کند یا در شش ماه گذشته مجمع را تشکیل می‌داد یا می‌توانست از رئیس فدراسیون فوتبال حکم برکناری‌ام را دریافت کند اما نتوانست.

کد خبر 2117872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha